13 November 2009

Nur kasih again...


(tv3)

hampir 1 jam berlalu episod nurkasih minggu ni..oh ye,byk episod dah aku tak tengok sejak aku terbaca sinopsis cite ni kat internet...dah kurang excited tu sbb dah tau jln cite dia...
tapi 2,3 hari lepas,dlm mhi si remy aka adam ni ckp ada 3 episod lagi..jadi..aku mgharuskan diri ku untuk mnengok babak2 terakhir ni..kenyitkenyitkenyit..
tah kenapa malam ni..bila abis je tgk..hati aku di buai2 perasaan cinta..gelakgulinggelakgulinggelakguling..aku kagum dgn rasa kecintaan nur terhadap asben nye tu..hehee..aku tetiba tingat kan Mr wu yang keje mlm ni..sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi..aku pun kol Mr wu...

aku : samekkom...bz ke..
Mr wu : waalaikum salam..tak la..anak2 tido dah ke..
aku : tido dah..hikhikhik!!! (aku gelak ngada2 tu...sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi..)
Mr wu : eh..cam zaman bcinta plak..ayah awk keje ape eh..heheehee...(Mr wu pun gelak mngada..)..nape kol ni..
aku : saje..rindu plak..baru habis tgk cite nurkasih ni..terbuai2 lak perasaan ati ni...sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi..
Mr wu :ooo..ha ape jadi dgn adang adam tu...
aku : adam tu p mumbai,pehtu hotel dia kne bom..dah tu nur ni nk p la sana crk asben dia..ni episod ke 3 las nih...
Mr wu : oo..pastu..
aku : xtau jumpa ke tak..tgk mggu dpn la..eh..ujan la..ok la..
Mr wu : ok..
aku : take care abang..i luv u so muchhh!!!..cinta zie tulus seperti Nur amina..hanya abang di hati buat slama-lamanya..muahh!!muahh!!..................................(aku ckp sensorang je..mr wu dh lama ltk tipon..kihkihkih!!!)

besar gak pengaruh cite ni kan..cam biasa aku mengharapkan hepi ending..supaya berbaloi airmata free yg aku buangkn..sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi..nasib baik Mr wu keje mlm ni..kalo tak mesti dia ejek aku ngs..hahaa!!!!...aku tau..mesti ramai jgk yg tumpang ngs kan bila tgk cite nih...sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi..

NUR KASIH



 

Haku dan donia ku... Published @ 2014 by Ipietoon