19 April 2013

orkid..baru nk bbunga..

Assalamualaikum.

Akhirnya,,setelah 2tahun lebih membela,berbunga juga orkid ku..fuhhh..
kalo bela anak dapat jalan dah tu :)



aku tak tau apa nama orkid ni,apalagi bangsa nya...orkid ni berbau tersangat wangi,,sampai pening2 kepala aku..hehe..
sebenarnya aku bukan lah peminat tegar kat orkid nih..ni pun pemberian mak mentua ku..aku ada 5 jenis orkid pusaka hidup dari mil :))

 nih ha..5 pasu je..ni kat rumah lama dulu...

yang berbunga tu pokok yang ini la..cepat dia merimbun...tapi bunga xkeluar2 jugak...
bila pindah hari tu aku alihkan ke tanah..siap warning..kalo xberbunga jugak ko pindah pulak luar pagar..
tengokkk...tau takut...hehehe...rasanya yg 4 lg tu kena buat camni jgk kut...

ok lah,sekian saja bab orkid..
daaaa....
 

Haku dan donia ku... Published @ 2014 by Ipietoon