29 March 2012

mak datang...

Assalamualaikum...

urmm...lama tak update,,tuan tanah bizi...
semalam mak aku dtg,,saje2 aje..
sejak adik aku duk kg ni kemain panjang langkah mak aku...

kalo mak aku dtg xpayah susah2 nk pikir nak buat menu apa,,special ke,,
mak aku tau makan lauk2 kg aje...
jd semalam cuma sambal sotong,ikan goreng, gulai lemak tauge,,sambal tempoyak,,,sudahhhh...
senang kan :))

tapi,,,adik aku tu la,,,sblm dtg siap sms list nk makan apa...
aku ok je,,sng hati buat....
sbb bila nak balik kg aku pun sms dia bg list nk makan apa...hihihi...
aku kalo blk kg ala2 diva yu...koser la nk basuh2 pinggan ke,,masak ke...
aku bg arahan je...tu kalo dgn adik aku je la...dgn mak jgn buat!
sbb tu aku tak suka org mai umh aku siap bsh pggn bagai...aku tak koser nk basuh pinggan kat umh korang plak nanti...hehe..
kotor baju tantek aku :D

~~ciskek~~


~~puding cocktail~~
ohhh...yg ini sedap...nanti aku nk tepek resepi....
1st time buat...

dan tak lupa untuk mak tersayang...................kueh KASWI.


yang tak bestnya,,mak aku suka dtg kejap2 je...tido semalam je..
buat letih je kan...
mcm biasa,,org tua,,mcm2 dipikirkan yg tinggal kat kampung tu...

kali ni mak aku nak balik cepat takut liana jasmin nya nak beranak dah...
a.k.a induk kerbau!
huhu!!!

 

Haku dan donia ku... Published @ 2014 by Ipietoon