06 January 2012

homesweethome ::part 2::

Akhirnya dah siap pun.......store kayu je...hehe...
ptg smlm kntrktor dah mai pasang store kayu ni...
berbunga weh hati nih,,bior la store kayu pun :))
maksudnya makin dekat la hari mcacak tiang pertama tu..hihihi....
dkt 18kali dah aku lalu kat sini tau..excited gile...huhu..

pasni aku akn update psl rumah aje la ye,,psl tiang pertama,paku pertama,atap pertama....hehe..
ada yg menyampah gamaknye..mcm ko sorang je ada rumah yee... :))
dah 6tahun menyewa...sapa yg taknak dok umh sndirikan...
kecik,besar bukan ukuran,,yg penting SENDIRI...
jadi,,abaikan ajelah kalo aku 'hover' sket tu... :))


store kayu yg kiut dimata ku :))

so,,skrg tgh tunggu keputusan loan aje,,,lambat sket nak submit loan sbb byk dokumen yg kena attach sekali...kalo takde apa2,,minggu depan boleh tau dah result nya...mudah-mudahan tiada masalah la....
aku rasa,,susah gile nak buat rumah kat sini..kalo kg aku tu,,sedia duit aje,suh la tukang buat besar mana pun...xde dokumen2 bagai..letih la melayan dokumen2 nih...

Mr wu }} tu kg ko,,ulu banat,,ni tanah bandar..mjls pbandaran...mana nak sama...SENTAP!!!!
 

Haku dan donia ku... Published @ 2014 by Ipietoon