14 November 2010

gambar sedap..

edisi tunjuk makanan majlis semalam...mjls lepas asar ala2 hi-tea..merembesss tgk...


mee n bihun goreng...


nasi dagang...


kepok lekor...


rojak buah....


kuih...


kuih...


cekelet cupcake...


puding....


roti jala...org tganu pggl pukat buruk..aku tak tgamak pggl cenggitu.sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi
aku tgk je..syukur...aku msh dpt mnhn napsu,,oleh sbb aku menyuap ank..xketara aku tak makan...bila org tanya cpt je jwb makan dah...(sori cik de!!) sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi


majlis bertunang kazen in law..hehe...ada ke???sepupu mr wu...majlis kawen insyallah bulan 2 thn dpn...tp mak sdare tempah dah katering...lambat2 msk sndr la jwb nya...laris sggh bisnes katering kat sini...sapa2 bminat bukak katering meh dtg sini..test nasib!!!
 

Haku dan donia ku... Published @ 2014 by Ipietoon