03 August 2010

^^klate^^

ni gambar2 kat kotabharu..pagi smlm aku gi sana,,saje jln2..kunun2 nk soping kt wakaf che yeh..ujannnn...abis punah program haku!!!!..
tapi dpt gak beli sket2...aku redah je ujan tu,,,kalo dah hati nak ribut topan pun haku sanggup redah tau..ekekeke...
btolak pg smlm dlm kul 8.30pg...sampai kotabharu dlm pukul 4...mcm biasa,,,kitorang ni suka bhenti2...pjlnan kejap pun bleh jd lama..xsesuai nak bkonvoi dgn aku..sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi...
stay kt hotel area wakaf che yeh jgk..hotel bajet je..mmg sengaja pilih kat situ,,,depan hotel ada gerai2 dah...jadi sng aku nk kua menyoping..Mr wu dgn anak2 tido dlm bilik..jd boleh la aku menyoping dgn nyaman...sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi...errr..sblm tu...'bang,,mana duitnya..bg lebih2 sket eh..sengihnampakgigisengihnampakgigi...
aku kan suka keluar sorang2 nih..org lelaki ni..eiii...cuba korang gi pasaraya..cuba peratikan wajah bapak2 kat situ...majoriti kelat,,poyo,,mashemm,,bachinnn,,sementara wajah ibu2 ceria,,teruja,,comel,,sambil tgk2,,usik2 brg kt situ...sengihnampakgigisengihnampakgigisengihnampakgigi...paling xthn kalo bapak2 yg *cepat la yang..hohohoo..tertekan weh!!!..dulu2 aku selalu jgk keluar dgn Mr wu..my Mr wu tu xla bising tapi dr raut mukanya tu aku tau..bila aku tanya *boring ke bang,,letih ke bang...dia jwb..eh,xde la..padahal muka cam buruh kasar wat bangunan 30tingkat!!!!sgt la tidak bermaya,,kdg2 aku wat bodoh je..hahaha!!!...
opss..kembali ke pangkal jalan,,,aku beli tudung je kt sana..pg td gi pengkalan kubur & rantau pnjg..heran aku,,weekday pun ramai org..deme tak keje ke..?? semua keje shift ke..??dah la panas..serabut ler..aku pun xtau apa aku beli kt sana..kejap je kitorg kt sana..cepat2 aku ajak mr wu blah dr situ..(mesti mr wu sgt bsyukur doanya dimakbulkan..hehe..)
peminat corelle,,,corelle square kt sana 12pcs 339 you..pinggan saje 54hengget..adeiiiii....akan ku gagahi juga nk rembat 1set..td survey je dulu..bajet ciput..nangihnangih..dah..jom tgk gmbr...


kat sempadan jerteh/pasir putih...yg 'tok' tu kat tumpat dah..aghhh...terabur gambar...xkose haku nk ikut kronologi..pepandai ler korang wat cite sndri..:)))








umah depan tu area thai dah..depan tu sungai golok,,nmpk tak..???masa ni on d way pengkalan kubur-rantau panjang...kitorang menyusuri sepanjang sungai golok...saje..nak ubati hati aku ni gara2 jeles mr wu gi thai aritu...muahahaha...rasa nk harung je sungai tu...nk bgtau,,**weiii...aku gi dah thailand...meroyan nk gi luarnegara gamaknya..:tsk::tsk::tsk:....




dah balikkk....
 

Haku dan donia ku... Published @ 2014 by Ipietoon