17 May 2010

dan..berlalu lah summer itu...

ewah..ada mcm tajuk novel tak...hehehe...sejak2 rajin baca novel ni,,ayat pon bbunga2 ye..
iye..sejak semalam hujan turun kat sini..dan hari nih kelibat matahari pun xnmpk...best pulak rasanya..yelah...tah berapa lama dah xujan..panas gile...terutama hari malam...nk tido pun xselesa...time2 tu jugak aku tpikir,,,nape la aku tak lahir kat tibet ke dulu.. :)))
ekon??? umah aku xde ekon...baru je usha ekon...Mr wu bg ayat bunga2 kat tuan umah nk pasang ekon..tapi tuan umah pon bg ayat2 bunga2 xnak bagi...hehehe...agaknya dia sayang kut umah dia rosak ke..iye lah...aku ialah org ptama yg duk kt umh ni sjk siap dulu...xpe lah..ikut aje lah kan...umh org..kalo umah aku sndri sok2...aku ingat nk pasang kincir angin la....hahaha...sesuai tak....:)
sepanjang summer tu...aku telah mengalami kgatalan..bukan mental aku yg gatal ye..tpi fizikal...kulit aku ni...taktau la psl apa..pas mandi mesti ada gtl..bintat2 besa duit,,,bukan 50sen tapi,,,,10sen je...hehe...dr betis ke bwh...aku duk garu2...bdarah n...jd kudis..pas kering jd hitam la pulak...kalo la aku ni pakai skirt,,,mmg silau la tgk parut2 ni...hehehe...tak tahan ke klinik jgk akhirnya...dktr ckp alergic..panas,peluh...ubat pulak kena telan 6bijik skali mkn...tapi kan sari tu je aku mkn..pehtu rasa mcm ok...xkose aku dah...hahaha...
so skrg..aku dlm proses mhilangkan parut huduh ni...aku guna cocoa butter with vit e tu je...so far..rasa ok la..nmpk parut2 ni makin kurang...apalagi...gi la try ye...hehee...kena slalu buh..stkt skali xbkesan kut....
okeh...skiannn.....
 

Haku dan donia ku... Published @ 2014 by Ipietoon