18 June 2009

jalan-jalan...

hiii!!!...
lama tul rasanye tak menghapdet blog haku ni...aku sbk sket 2,3 hari ni..mula2 tu balik kg 2hari..pehtu balik dungun trs p kuala tganu..ikot cik abg aku bkursus..mule2 mmg aku xnak p tapi memikirkan haku peneman setia en huby..aku sudi mengikutnye..
sengihnampakgigisengihnampakgigi...sbena nye aku pun nk tido htl gak..hehee...
aku duk kat hotel grand continental 4hr 3mlm..bg aku ok la duk sini..htl ni duk tepi muara.ni sket2 gmbr kt htl.mane tau ade plak yg tingin nk duk sni nnti...

ni dlm bilik hotel...




ni plak view dr bilik aku...n swimming pool..kat sini hanya PAKAIAN RENANG shj yg di ijinkan!!!..t shirt ke sua pnjang ke..cannot!!jd lupekan lah kalo korang bhasrat nk berendam dlm pool ni..



ptg2 pas huby aku abis kusus sempat la jgk p round2 sekitar kuala tganu ni..tmpt wajib yang aku nk sgt p ialah minum air buah gelas besar kat seberang takir..emm..ex-student kusza mesti tau punye lah tmpt ni..aku dolu2 slalu gak mnm kat sini..tapi sayang la..suasana xmriah sgt mcm dolu2 tu..mknn pn xbrapa byk dh..byk saingan kut..nila yg aku mnm kat sana...


pehtu sempat gak p tgk stadium Sultan Mizan yg runtuh tu..teruk gk nampak nye...ms aku gi tu xnmpak lg org bekki stadium tu..dlm penyiasatan lg kut..pok guard ramai la..ni la ropa nye stadium kebanggaan warga tganu itew...




byk persoalan pesal stadium nih jd gini..yelah..baru sthn gune..xpe la..kita tunggu ajo siasatan siap okey..tapi satu alasan yg aku rase munasabah juga ialah....

ohhh...tidak!!tidak!!....

ni plak pose kt tmpt yg aku rase mnarik la..tengok je laa.nk real nye,meh sni..aku bwk korang round2 satu kole tganu ni...amacam???ala2 new zealand kan sengihnampakgigisengihnampakgigi...




ni la haku..bposing mcm org kl mlawat tganu..hehee....





maka...skian aje la n3 aku kali nih...babaiii.....babaibabaibabai
 

Haku dan donia ku... Published @ 2014 by Ipietoon